Thursday 16 December 2010

Na wschód - go east!

"Na wschód, tam musi być jakaś cywilizacja! ;)"
W momencie, kiedy po raz pierwszy zobaczyłam ten papier, poczułam, że scrapek w zdecydowanie miejsko-podróżniczym stylu to będzie właśnie to! Zdjęcie Jędrka, taśmy i inne cudeńka poszły w ruch... sam jakoś tak się poskładał ;) Zadowolona jestem z mojego rubonsowego pomysłu - widocznego  szczególnie na ramce i dziurce od klucza ;)

"Go east, there has to be some kind of civilisation!" (famous polish quote)
When I saw his paper for the first time, I knew something urban in style had to appear - and here it is: I've done it with a bunch of nice embellies like my favourite tissue tapes - and a photo of my husband, of couse! I especially love my rub-on effect, which is sen the most on the keyhole and the door.


Na wschód - Go east!

Po szczegółowe zdjęcia pracy i dokładna listę materiałów zapraszam o tutaj, na bloga Scrapki.pl.
Trzymajcie się ciepło pośród tej zimy!
To see detailed hotos and a whole supply list visit this colourful blogpost!
Keep warm during this winter!

9 comments:

Irma said...

very artistic page! Love the urban theme!
Irma

chwilka13 said...

"sam się poskładał" - taaaa, jasne ;) zazdraszczam ogrooomnie tego, że "sam" ;) bo jest świetny!

fasoolka said...

Piękny!

RosaliaArt said...

przepięknie zgrany, pomyślany i dopracowany. podoba mi się tło i te wszystkie drobiazgi, którym tak skrzętnie znalazłaś miejsce
oglądając twoje prace zawsze mam ochotę spróbować tego formatu

druga szesnaście said...

już wzdychałam na scrapkach, ale jeszcze westchnę.
pięknie tu się wszystko splata i przeplata.
dziurka od klucza faktycznie zwróciła moją uwagę. chytrze.
właśnie to u ciebie lubię, że "się samo składa". ;)

Brit Sviggum said...

Wow! What a great layout. Love all the details, papers, yes everything! :)
You really are a great artist!

franstamper@aol.com said...

I love the content of your blog. Your art is wonderful.

Fran Podlesney

Mary Franzenburg said...

I have just looked through your entire blog. I couldn't stop until I had seen everything. I am amazed and inspired by your art!!!!! You are stupendous! LOVE YOUR STYLE!!!!

france papillon said...

love your art! wish i could come to scrapjauce to take your class... this page is simply yummi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...